بهترین روغن موتور ماکسیما چیست؟

امروز در کنار شما هستیم تا بتوانید بهتراز خودرویتان محافظت کنید. در این مطلب سعی داریم که بهترین روغن برای موتور ماکسیما را خدمت شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا به بررسی بهترین روغن برای موتور ماکسیما بپردازیم. در این مطلب سعی بر این داریم که تجربه ی چند ساله خود را در موضوع روغن موتور و مدل های متنوع محصولات روانکار در خدمت شما قرار بدهیم تا بتوانید مابین گزینه های موجود، روغن موتور مورد نظر خود را برای خودروی ماکسیما انتخاب کنید.

بررسی بهترین روغن برای خودرو ماکسیما

در دفترچه راهنمای خودرو ماکسیما نوشته شده است که از روغن موتور با درجه گرانروی یا ویسکوزیته  10W40 استفاده کنید اما همان طور که می دانید با توجه به سرد شدن هوا، ویسکوزیته روغن به شکل خودکار کمی پایین می اید و شما باید از روغن های5W30 برای این خودرو در فصل های سرد استفاده نمایید. اما پیشنهاد ما به شما این است که در تمام فصل ها از روغن موتورهای  5W30برای خودروی ماکسیما استفاده کنید. در دفترچه راهنما عبارت API یا همان محیط کیفی روغن موتور هم به این شرح توضیح داده شده است، که خوب است از روغن موتورهایی با API بالاتر از SL برای نیسان ماکسیما استفاده کرد، اما باز ما به شما این پیشنهاد را می دهیم که از API_SM یا SN برای خودروی ماکسیما استفاده نمایید.

مقدار روغن موتور ماکسیما یکی دیگر از چالش‌های صاحبان این خودرو است چون که بعضی از اتو سرویس ها عقیده دارند باید مقداری بیشتر از حد توصیه شده در دفترچه راهنما داخل این خودرو روغن موتور ریخت. اما همان طور که در دفترچه راهنما پیشنهاد شده است باید چیزی حدود ۴ لیتر روغن با تعویض فیلتر و بدون تعویض فیلتر ۳.۷ لیتر روغن موتور داخل این خودرو بریزید. یک بسته ی ۴ لیتری روغن موتور برای تعویض روغن خودروی ماکسیما کافی است.

لیست بهترین روغن موتورها برای ماکسیما

دراول این لیست ابتدا روغن موتورهای خارجی معرفی میشوند. پس از آن کم‌کم به سطح های پایین‌تر کیفیت می‌رسید. بنابراین از لحاظ ترتیب چیدمان این روغن موتورها به ترتیب اولویت کیفیت و قیمت از بالا به پایین لیست شده اند.

۱_ روغن موتور توتال اماراتی ۷۰۰۰:

توتال امارات 7000 در بسته بندی های ۴،۵ و ۱ لیتری در بازار وجود دارد و شما می توانید از کیفیت این روغن موتور لذت کافی را ببرید چرا که روغن موتور توتال اماراتی ۷۰۰۰ بسیار با کیفیت است و سطح API آن با SN یکسان می باشد. همینطور درجه گرانروی یا ویسکوزیته ی آن w4010 است.

این روغن موتور بر روی خودرو ماکسیما بسیار عالی کار می‌کند و با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب می‌تواند برای شما و خودرویتان مفید باشد و عملیات روانکاری در موتور خودرو ماکسیما را انجام دهد. این روغن موتور به عنوان اولین و بهترین روغن برای موتور ماکسیما خدمت شما معرفی میشود.

۲_ روغن موتور کاسترول مگناتک 40w 10 :

این روغن موتور یکی از بهترین روغن موتورهای ساخت داخل می باشد. این روغن موتور با درجه API_SM و درجه ویسکوزیته یا گرانروی 10W40 در بازار پخش شده است. روغن موتور کاسترول ایرانی مگناتک با قیمت بسیار مناسب در بسته‌ بندی ۴ لیتری پلاستیکی سبز رنگ ساخته شده است.

۳_ روغن موتور کاسترول مگناتک w305:

این روغن موتور هم مثل روغن موتور قبلی تولید شرکت کاسترول می باشد. برای اینکه بتوانید عملیات روان کاری خودرویتان را با ارامش بیشتری انجام دهید، می توانید از این روغن موتور استفاده کنید. روغن موتور 5W30 مگناتک از محیط کیفی SN برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *